Zwroty i reklamacje

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Kupujący może w terminie 14 dni od momentu otrzymania przedmiotu zamówienia odstąpić od umowy zawartej z firmą Bestpolonella bez podania jakiejkolwiek przyczyny, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Sam zwrot towaru, czyli odesłanie rzeczy do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia.
  2. Jeżeli zakupu dokonał przedsiębiorca w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą przepisy ustawy nie przewidują możliwości zwrotu towaru
  3. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem
  4. Kupujący może odstąpić od umowy składając firmie Bestpolonella oświadczenie o odstąpieniu od umowy
  5. Oświadczenie można złożyć na piśmie i odesłać wraz ze zwracanym towarem za pomocą tradycyjnej poczty albo skorzystać z możliwości złożenia oświadczenia drogą elektroniczną poprzez adres e-mail do firmy Bestpolonella, a następnie towar odesłać

Adres firmy:

Bestpolonella

Osiedle Zielone 2/60
33-100 Tarnów

Adres email:

sklep@cukiernicza-kraina.pl

  1. Wzór oświadczenia można pobrać tutaj: formularz zwrotu
  2. Przy odstąpieniu od umowy nie ma wymogu korzystania z formularza zwrotu udostępnionego przez firmę Bestpolonella. Oświadczenie można sformułować samodzielnie lub skorzystać z dowolnego innego wzoru formularza
  3. Do zwracanego towaru nie ma konieczności dołączania faktury ani żadnego innego dowodu zakupu
  4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość firma Bestpolonella zwraca Kupującemu niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy środki pieniężne na wskazany przez Kupującego rachunek bankowy
  5. Firma Bestpolonella może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania produktu zamówienia z powrotem lub do czasu dostarczenia jej dowodu jego dostarczenia, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej

 
Prosimy, aby zwracany towar był takim stanie, w jakim sam Kupujący chciałby  go otrzymać

 

 Zgodnie z przepisami ustawodawczymi zwrotowi nie podlegają m.in.:

  1. Produkty dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (np. produkty spożywcze)
  2. Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostaną nierozłącznie połączona z innymi rzeczami (np. wlanie tuszu jadalnego do drukarki)
  3. Produkty personalizowane, czyli rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość reguluje Ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2017 r. poz. 683)

Szczegółowe informacje dotyczące odstąpienia od umowy dostępne są w Regulaminie na stronie sklepu internetowego www.cukiernicza-kraina.pl

 

REKLAMACJE

Jeżeli zakupiony towar ma wady fabryczne lub jest nie zgodny z opisem można skorzystać z poniższych informacji i zaleceń:

  1. Formularz reklamacji dostępny jest na stronie internetowej sklepu www.cukiernicza-kraina.pl Można korzystać z dowolnego innego wzoru lub samodzielnie sformułować oświadczenie opisując powody reklamacji i formy rekompensaty oraz podając dane do przelewu i nr konta bankowego do zwrotu środków pieniężnych
  2. Wzór formularza można pobrać tutaj: formularz reklamacji
  3. Reklamacja wraz ze zwracanym towarem może zostać złożona pisemnie i wysłana na adres:

Bestpolonella
Osiedle Zielone 2/60
33-100 Tarnów

  1. Reklamacja może zostać złożona za pośrednictwem email: sklep@cukiernicza-kraina.pl a następnie reklamowany towar wysłany na adres firmy
  2. Reklamacja rozpatrywana jest niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. Po tym czasie Kupujący zostanie poinformowany mailowo o wyniku postępowania reklamacyjnego
  3. Po zgłoszeniu przez Kupującego reklamacji oraz odesłaniu wadliwego przedmiotu na adres firmy Bestpolonella, w razie stwierdzenia zasadności reklamacji firma Bestpolonella wedle życzenia Kupującego:

a. dokona zwrotu pieniędzy lub

b. dokona nieodpłatnej wymiany przedmiotu zamówienia na nowy lub

c. obniży stosownie cenę

  1. Koszty związane z odesłaniem przez Kupującego reklamowanego towaru, stanowiące równowartość opłaty pocztowej, zwracane są niezwłocznie po otrzymaniu przez nas przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji
  2. Do reklamowanego towaru nie ma konieczności dołączania faktury ani żadnego innego dowodu zakupu

 

W razie wątpliwości lub pytań prosimy o kontakt:

Email: sklep@cukiernicza-kraina.pl

Tel. +48.694352667

Godziny pracy: 9:00-16:00 w dni robocze

 

Kupujący może złożyć reklamację zarówno z tytułu rękojmi (odpowiedzialność sprzedawcy) jak i z tytułu gwarancji (odpowiedzialność gwaranta). Są to dwie możliwe podstawy prawne do dochodzenia roszczeń za wadliwy towar i wyłącznie do konsumenta należy wybór, z której z nich skorzysta. Należy przy tym pamiętać, że nie można zastosować obydwu trybów jednocześnie.

Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji dostępne są w Regulaminie na stronie sklepu internetowego www.cukiernicza-kraina.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl